
America di u Nordu
U prughjettu chiavi in manu di sacchi USA IV, u primu prughjettu farmaceuticu chiavi in manu in i Stati Uniti realizatu da una sucietà cinese - IVEN Pharmatech, hà recentemente finitu a so installazione. Questu marca una tappa significativa in l'industria farmaceutica cinese.
IVEN hà cuncipitu è custruitu sta fabbrica muderna in stretta cunfurmità cù u standard CGMP di i Stati Uniti. A fabbrica rispetta i regulamenti FDA, USP43, e linee guida ISPE è i requisiti ASME BPE, è hè stata validata attraversu u sistema di gestione di a qualità GAMP5, chì permette un sistema cumpletu di cuntrollu di qualità chì copre tuttu u prucessu da a manipulazione di e materie prime à u magazzinu di u pruduttu finitu.
L'equipaggiu di pruduzzione chjave integra a tecnulugia di l'automatizazione: a linea di riempimentu adotta u sistema di cullegamentu di prucessu cumpletu di stampa-fabbricazione di sacchetti-riempimentu, è u sistema di distribuzione di liquidu realizza a pulizia è a sterilizazione CIP/SIP, è hè dotatu di un dispositivu di rilevazione di perdite di scarica à alta tensione è di una macchina d'ispezione automatica di luce multicamera. A linea di imballaggio back-end raggiunge un funziunamentu à alta velocità di 70 sacchetti/min per prudutti di 500 ml, integrandu 18 prucessi cum'è l'insacchettatura automatica à cuscini, a palettizzazione intelligente è a pesatura è u rigettu in linea. U sistema idricu include una preparazione d'acqua pura di 5 T/h, una macchina d'acqua distillata di 2 T/h è un generatore di vapore puru di 500 kg, cù monitoraghju in linea di a temperatura, di u TOC è di altri parametri chjave.
L'impianto hè cunforme à i standard internaziunali cum'è FDA, USP43, ISPE, ASME BPE, ecc., è hà passatu a validazione di u sistema di gestione di a qualità GAMP5, furmendu un sistema di cuntrollu di qualità di tuttu u prucessu da a trasfurmazione di e materie prime à u magazzinu di u pruduttu finitu, assicurendu chì i prudutti sterilizzati finali cù una capacità di pruduzzione annuale di 3.000 sacchetti / ora (specificazione di 500 ml) sò conformi à i requisiti regulatori mundiali per i prudutti farmaceutici.






Asia Centrale
In cinque paesi di l'Asia Centrale, a maiò parte di i prudutti farmaceutichi sò impurtati da paesi stranieri. Dopu à parechji anni di travagliu duru, avemu aiutatu i clienti à pruduce cumpagnie farmaceutiche in questi paesi à furnisce prudutti accessibili à l'utilizatori domestichi. In Kazakistan, avemu custruitu una grande fabbrica farmaceutica integrata, cumprese duie linee di pruduzzione di soluzioni IV in sacchetti morbidi è quattru linee di pruduzzione di iniezione di fiale.
In Uzbekistan, avemu custruitu una fabbrica farmaceutica di soluzioni IV in buttiglie di PP capace di pruduce 18 milioni di buttiglie à l'annu. A fabbrica ùn solu li porta benefici ecunomichi considerablei, ma dà ancu à a pupulazione lucale accessu à trattamenti medichi più accessibili.




















Russia
In Russia, ancu s'è l'industria farmaceutica hè ben stabilita, gran parte di l'attrezzature è di a tecnulugia aduprata sò obsolete. Dopu à parechje visite à i fornitori d'attrezzature europei è chinesi, u più grande produttore farmaceuticu di soluzioni per iniezione in u paese ci hà sceltu per u so prughjettu di soluzione IV di buttiglie PP. L'installazione pò pruduce 72 milioni di buttiglie PP à l'annu.












Africa
In Africa, parechje nazioni sò in una fase di sviluppu è parechje persone ùn anu micca un accessu sufficiente à l'assistenza sanitaria. Attualmente, stemu custruendu una fabbrica farmaceutica di soluzioni IV in sacchetti morbidi in Nigeria, capace di pruduce 20 milioni di sacchetti morbidi à l'annu. Aspittemu cun impazienza di pruduce più fabbriche farmaceutiche di alta classe in Africa. A nostra speranza hè di aiutà a ghjente africana furnendu apparecchiature chì daranu risultati in prudutti farmaceutichi sicuri.




















Mediu Oriente
L'industria farmaceutica in u Mediu Oriente hè sempre in i so primi tempi, ma si riferiscenu à i standard messi in piazza da a FDA in i Stati Uniti per a qualità di i prudutti medichi. Unu di i nostri clienti di l'Arabia Saudita hà emessu un ordine per un prughjettu cumpletu chiavi in manu di soluzione IV di sacchetti morbidi chì pò pruduce più di 22 milioni di sacchetti morbidi à l'annu.
















In altri paesi asiatichi, l'industria farmaceutica hà una basa solida, ma parechje cumpagnie anu difficultà à stabilisce fabbriche di suluzioni IV di alta qualità. Unu di i nostri clienti indonesiani, dopu à cicli di selezzione, hà sceltu di trasfurmà una fabbrica farmaceutica di suluzioni IV di alta classe. Avemu finitu a fase 1 di u prugettu chiavi in manu chì permette a pruduzzione di 8000 buttiglie / ora. A fase 2 chì permetterà 12.000 buttiglie / ora hà cuminciatu l'installazione à a fine di u 2018.