U presidente di l'Uganda visita a nova fabbrica farmaceutica di Iven Pharmatech

Iven Pharmatech-1

Recentemente, Sua Eccellenza u Presidente di l'Uganda hà visitatu a nova fabbrica farmaceutica muderna di Iven Pharmatech in Uganda è hà espressu una grande apprezzazione per u cumpletamentu di u prugettu. Hà ricunnisciutu pienamente l'impurtante cuntribuzione di a cumpagnia à prumove u sviluppu di l'industria farmaceutica lucale è à migliurà l'accessibilità medica.
Durante a visita, u presidente hà acquistatu una cunniscenza dettagliata di l'installazioni di pruduzzione di a fabbrica, di i prucessi tecnologichi è di i piani di sviluppu futuru, è hà elogiatu assai i sforzi di Iven Pharmatech per lucalizà a pruduzzione di medicinali, creà opportunità d'impiegu è sustene l'autonomia medica di l'Uganda. Hà dichjaratu chì a custruzzione di a fabbrica farmaceutica ùn solu aumenterà significativamente a capacità di furnimentu di medicinali di l'Uganda è riducerà a dipendenza esterna, ma ancu prumoverà ulteriormente a crescita ecunomica naziunale è aumenterà a resilienza di u sistema sanitariu.

Iven PharmatechL'investimentu di riflette u so impegnu versu u populu ugandese è inietta una nova vitalità in a nostra industria sanitaria. Stu prughjettu hè un passu cruciale per prumove a visione di "Healthy Uganda". Ùn solu assicura l'approvvigionamentu di medicinali, ma cultiva ancu i talenti lucali, prumove u trasferimentu di tecnulugia è ottene veramente un sviluppu sustenibile.
Iven Pharmatech, cum'è impresa internaziunale dedicata à a ricerca è a pruduzzione di medicinali d'alta qualità, aderisce sempre à a missione di "salute per tutti". Sta volta, a custruzzione in Uganda ùn solu pruducerà medicinali chì rispondenu à i standard internaziunali per risponde à i bisogni medichi di e zone lucali è circustanti, ma sustenerà ancu u sviluppu à longu andà di l'industria farmaceutica di l'Uganda per mezu di a furmazione tecnica è a cuuperazione industriale.

"Semu onorati di cuntribuisce à l'industria sanitaria in Uganda è ringraziemu a Vostra Eccellenza u Presidente è u guvernu per u so forte sustegnu", hà dettu u rispunsevule di Iven Pharmatech. "In u futuru, continueremu à approfonde a nostra cuuperazione cù l'Uganda, prumove inseme suluzioni mediche innovative è permetteremu à più persone di prufittà di medicinali accessibili è à bon pattu di alta qualità.

A visita di u presidente marca una nova tappa di cuuperazione trà Iven Pharmatech è l'Uganda. Cù u pienu funziunamentu di e fabbriche farmaceutiche, l'industria farmaceutica di l'Uganda apre a strada à prospettive di sviluppu più ampie, stabilendu un novu puntu di riferimentu per l'industria sanitaria in Africa.

Iven Pharmatech hè una sucietà mundiale di punta in tecnulugia farmaceutica dedicata à migliurà l'accessibilità à l'assistenza sanitaria mundiale per mezu di l'innuvazione è a cullaburazione. In u mercatu africanu, Iven Pharmatech prumove attivamente a pruduzzione lucalizzata, aiuta à migliurà u sistema sanitariu regiunale è cuntribuisce à una Africa sana.

Iven Pharmatechcuntinuerà à travaglià cù i partenarii di l'Uganda è di diversi paesi africani per scrive inseme un novu capitulu in l'industria farmaceutica è sanitaria!

Iven Pharmatech-2

Data di publicazione: 24 di marzu di u 2025

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu