IVÈ, un attore prominente in l'industria farmaceutica, hà annunziatu a so participazione à u prossimuCPHI & PMEC Shenzhen Expo 2024.L'eventu, un avvenimentu chjave per i prufessiunali farmaceutici, hè previstu di tene si da u 9 à l'11 di settembre di u 2024 à u Centru di Cunvenzioni è Esposizioni di Shenzhen (SZCEC) in Cina.
L'Expo CPHI & PMEC Shenzhen hè ricunnisciuta cum'è una di e più impurtanti mostre farmaceutiche in Asia, chì riunisce i dirigenti di l'industria, l'innovatori è i decisori di u mondu sanu. A presenza di IVEN à questu prestigioso avvenimentu sottolinea u so impegnu à allargà a so presenza in i mercati cinesi è asiatichi in rapida crescita.
I visitori di a mostra averanu l'uccasione di scopre l'ultime offerte è innovazioni di IVEN à u stand n. 9J38. Si prevede chì a cumpagnia presenterà e so tecnulugie è suluzioni d'avanguardia adattate per u settore farmaceuticu.
«Semu entusiasti di fà parte di a CPHI & PMEC Shenzhen Expo 2024», hà dettu Lisa, una portavoce di IVEN. «Sta mostra furnisce una piattaforma eccellente per dimustrà a nostra cumpetenza è discute cumu e nostre suluzioni ponu risponde à i bisogni in evoluzione di l'industria farmaceutica in a regione».
Si prevede chì l'avvenimentu di trè ghjorni attirerà migliaia di participanti da tuttu u mondu, offrendu opportunità di networking è insights nantu à l'ultime tendenze è avanzamenti in u campu farmaceuticu.
A participazione di IVEN à a CPHI & PMEC Shenzhen Expo s'allinea cù i so obiettivi strategichi di rinfurzà a so presenza in u mercatu cinese è di prumove cullaburazioni in a cumunità farmaceutica mundiale. A cumpagnia invita calorosamente tutti i participanti à visità u so stand è à esplorà putenziali partenariati durante questu impurtante scontru industriale in Shenzhen.
Data di publicazione: 09 di settembre di u 2024