Scambi internaziunali trasversali, Crea una situazione win-win

L'ultime nutizie CCTV (trasmissione di nutizie): Da u 14 à u 16 di settembre, u presidente cinese Xi Jinping assisterà à a 22a riunione di u Cunsigliu di i Capi di Statu di l'Organizazione di Cooperazione di Shanghai chì si terrà in Samarcanda. È u presidente Xi Jinping farà visite di statu in dui paesi invitati da u presidente di a Republica di u Kazakhstan è u presidente di a Republica di l'Uzbekistan.

Da i sei stati membri iniziali à l'ottu stati membri attuali, quattru stati osservatori è parechji partenarii di dialogu, a "famiglia SCO" hè cresciuta constantemente è hè diventata una forza impurtante per prumove a pace è u sviluppu mundiale è salvaguardà l'equità è a ghjustizia internaziunale. E persone chì anu visitatu parechji paesi sta volta anu dettu chì l'Organizazione di Cooperazione di Shanghai hà dimustratu una forte vitalità, è a Cina ghjoca un rolu impurtante è custruttivu in questu. Persone di tutti i ceti suciali in Kazakistan è Uzbekistan aspettanu cun impazienza a visita di u presidente Xi Jinping per approfondisce ulteriormente a cuuperazione pratica bilaterale.

In l'ultimi anni, cù a cuuperazione multilaterale è i scambii ecunomichi è cummerciali trà a Cina è altri paesi, a Cina hà prumuvutu un sviluppu ecunomicu rapidu è hà migliuratu a qualità di vita di i Cinesi. I scambii trà a Cina è altri paesi sò diventati sempre più vicini, ciò chì hà ancu generatu una "forza d'attrazione magnetica" versu i paesi chì eranu inizialmente fora di a SCO.

Cum'è una sucietà cù decennii di sperienza in a furnitura di ingegneria farmaceutica integrata à i paesi di u mondu sanu, Shanghai IVEN capisce prufundamente l'impurtanza di u sviluppu ecunomicu cù parechji paesi stranieri. U direttore generale di Shanghai IVEN, Chen Yun, hà assistitu à u seminariu cummerciale "Cresce cù u Sudafrica" urganizatu recentemente da l'Ambasciata Sudafricana in Cina è l'Amministrazione di u Turismu Sudafricanu. Più di 50 rapprisentanti d'imprese da a Cina è u Sudafrica sò stati invitati à u seminariu, chì hà spiegatu bè a determinazione di u Sudafrica di stabilisce relazioni di cuuperazione più strette cù a Cina. A riunione hà purtatu un ulteriore sviluppu à l'ecunumia è à u cummerciu di i dui paesi, è hà dimustratu chì u Sudafrica hè una destinazione d'investimentu assai cumpetitiva da una perspettiva diversificata.

Durante u periodu, l'ambasciadore Xie Shengwen hà dettu chì u Sudafrica è a Cina anu una storia di cuuperazione pulitica è ecunomica dapoi parechji anni. Da i dirigenti naziunali à i scambii cuntinui in l'affari è a cultura, i dui paesi anu firmatu numerosi accordi bilaterali è anu cunduttu assai scambii interpersonali è culturali. Si prevede chì a Cina è u Sudafrica migliuranu l'interazzione è rinfurzeranu relazioni di cuuperazione più strette.

U Dipartimentu di u Cummerciu, di l'Industria è di a Cuncurrenza Sudafricana hà datu una introduzione dettagliata nantu à l'ambiente d'investimentu è l'opportunità in Sudafrica, è i rapprisentanti di l'imprese di a Cina è di u Sudafrica anu ancu espressu opinioni impurtanti in cunsequenza. Shanghai IVEN prevede di rinfurzà a stretta cuuperazione cù più imprese in Sudafrica in u futuru. A cuuperazione Cina-Africa ùn hè micca solu in linea cù a tendenza di sviluppu di a situazione internaziunale, ma ancu in linea cù l'interessi vitali di i populi cinesi è africani.

Guardendu versu l'avvene, IVEN crede chì sottu a guida di u cuncettu di "verità, realtà, affinità, onestà" è u cuncettu currettu di ghjustizia è interessi, l'enorme forza cumuna di a cuuperazione Cina-Africa pruducerà certamente un forte effettu di "1 + 1 hè più grande di 2". U Sognu Cinese è u Sognu Africanu ponu esse pienamente realizati, è chì prumove constantemente a relazione Cina-Africa à un novu livellu è inizià un novu viaghju.


Data di publicazione: 16 di settembre di u 2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu