I clienti Africani ghjunghjenu à visità a nostra fabbrica per a prova di fat di a produzzione in linea

Recentemente, Iven hà accoltu un gruppu di clienti da l'Africa, chì sò assai interessati à a nostra prova di fat di produzzione (affettà accettazione di a nostra qualità di qualità è di a visita tecnica in u situ in situ.

Iven si face una visita di i clienti è disposta una ricezione speciale è arrangiate una reception è ilinariu in anticipu, hà risveggiatu un hotel per i clienti è li pigliò à l'aeroportu. In a vittura, u nostru venditore hà avutu una cumunicazione amiche amichevuli cù u cliente, introdunu di a storia è u prudutti di u sviluppu di iven, è cumu u paiseria è a cultura di a cità di Shanghai.

Dopu ghjunghje à a fabbrica, u nostru staff tecnicu hà guidatu u Cliente, Warehouse ,plicate à l'armpuli è l'altri dipartimenti, spiegati u nostru livellu di travagliu è mostranu u nostru livellu di gestione avanzata. L'el moburi hà spressu aiutu altu per a nostra prova di grassu di a nostra produzzione è pensò a nostra qualità di qualità è nivenu tecnicu hà righjuntu u livellu di a prima classe Internaziunale, chì hà aumentatu a so cunfidenza.

Dopu a visita, iven hà avutu una negoziazione amichevule cù u cliente è ghjunghje à una intenzione preliminaria nantu à u prezzu, a quantità è di consegna di i prudutti. Dopu chì l'iven dispostu u Culu Culione per manghjà in un ristorante pulitu è ​​cunfurmatu, è preparatu alcuni specialità cinese è di frutti per u cliente, chì hà fattu u cliente sentitu l'ospitalità di i Cinesi di Cinese.

Dopu avè mandatu u cliente, iven tinutu in cuntattu cù u cliente in u tempu per sprimà i nostri saluti è speru chì a visita puderia prumove a cooperazione cummerciale trà i dui lati. U Clianu Pi hà rispostu ancu cù una lettera di grazie, dicendu chì hè assai soddisfatu a visita, avia una prufonda prufonda su prufonda l'impressione nantu à iven cun via di a cuurazione longu è stabile cù noi.


Tempu post: Apr-10-2023

Mandate u vostru messagiu per noi:

Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi