Prughjettu Chiavi in Manu di Terapia Cellulare
IVÈ, chì pò aiutà à cunfiguràfabbrica di terapia cellularecù u supportu tecnologicu u più avanzatu di u mondu è un cuntrollu di prucessu qualificatu internaziunale.

A terapia cellulare (chjamata ancu terapia cellulare, trapianto di cellule o citoterapia) hè una terapia in a quale e cellule vitali sò iniettate, innestate o impiantate in un paziente per ottene un effettu medicinale, per esempiu, trapiantandu cellule T capaci di cumbatte e cellule cancerose per via di l'immunità mediata da e cellule in u corsu di l'immunoterapia, o innestendu cellule staminali per rigenerà tessuti malati.

A cellula AT hè un tipu di linfocitu. I linfociti T sò unu di i globuli bianchi impurtanti di u sistema immunitariu è ghjocanu un rolu cintrali in a risposta immunitaria adattativa. I linfociti T ponu esse distinti da altri linfociti per a presenza di un receptore di cellule T (TCR) nantu à a so superficia cellulare.
A terapia cù cellule staminali hè un trattamentu non invasivu chì hà per scopu di rimpiazzà e cellule danneggiate in u corpu. A terapia cù cellule staminali mesenchimali pò esse implementata sistemicamente via IV o iniettata lucalmente per indirizzà siti specifici, secondu i bisogni di u paziente.
A terapia cellulare, un tempu di trattamentu cortu necessariu cù una ripresa assai più rapida, cum'è una "droga vivente", è i so benefici ponu durà per parechji anni.
